Regulamin sprzedaży sklepu internetowego

Niniejszy Regulamin powstał w trosce o ochronę Pani/Pana praw. Znajdują się w nim informacje na temat sposobu złożenia zamówienia, warunków zawarcia umowy, formy płatności, , zasady świadczenia Usługi hostingu a także informacje o procedurze odstąpienia od umowy zakupionych towarów, treści cyfrowych, usług procedury reklamacyjnej i wszelkie inne informacje przepisane prawem.

Definicje

Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:

  1. Sprzedawca/ Usługodawca/ Administrator/ Dostawca usługi hostingu – Żeby się chciało spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie ul. Domaniewska 17/19 lok. 133, 02-672 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 896820, NIP: 6842660579, REGON: 388740319
  2. Partner – Joanna Kulikowska prowadząca/y działalność gospodarczą pod firmą On the move Joanna Kulikowska, pod adresem Warszawa, 02-672 Domaniewska 17/19/133, NIP: 5422728815
  3. Sprzedawca – Organizator lub Partner
  4. Sklep Internetowy/Sklep/Serwis – sklep internetowy dostępny pod adresem www.wracamydosiebie.pl oraz na odpowiednich jego podstronach za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać Zamówień i zakupów określonych Towarów, Treści Cyfrowych lub Usług oraz udostępniania Treści w ramach Usługi hostingu.
  5. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Towar, Treść Cyfrową, Usługę.
  6. Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w domenie sklepu internetowego umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów, Treści Cyfrowych lub Usługę do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  7. Klient/Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą lub Organizatorem.
  8. Konsultacja online – Usługa świadczona przez Sprzedawcę w formie rozmowy realizowanej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (telefon i/lub dedykowane narzędzie do webinarów i telekonferencji). Czas trwania i zakres konsultacji online jest z góry określany przed zakupem w Sklepie w opisie tej Usługi.
  9. Konsument – zgodnie z art. konsument w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, Klient będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 
  10. Konto – konto Klienta lub Użytkownika założone na platformie internetowej Sklepu, umożliwiające dostęp do zakupu Towarów, Treści Cyfrowych, Usług.
  11. Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucji oferowana przez Sprzedawcę za pomocą poczty e-mail, którą Klient może zamówić/zasubskrybować. Pozwala ona Usługobiorcom na otrzymywanie treści elektronicznych od Sprzedawcy: informacji dotyczących Sprzedawcy, Towarów, usług powiązanych ze Sprzedawcą, nowościami, promocjami w Sklepie.
  12. Operator płatności
  • Paynow  spółka mBank S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 18, 00-850, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000025237, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP: 526-021-50-88
  • Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
  • Dla płatności zagranicznych – PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. z siedzibą w Luksemburgu, L-2449, posiadającą w Luksemburgu odpowiednie zezwolenie na prowadzenie działalności w formie instytucji kredytowej w rozumieniu artykułu 2 ustawy o sektorze finansowym z 5 kwietnia 1993 roku (z późniejszymi zmianami), podlegającej nadzorowi luksemburskiej komisji nadzoru finansowego (Commission de Surveillance du Secteur Financier, CSSF), zarejestrowanej w R.C.S. Luxembourg pod numerem B 118 349.

13. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, w tym działalność zawodową, które w ramach tej działalności i na jej potrzeby dokonują zakupu bezpośrednio związanego z tą działalnością, w Sklepie.

14. Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu, określający także warunki korzystania z usług świadczonych przez Sprzedawcę, w tym Usługi pośredniej.

15. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru, Treści Cyfrowej lub Usługi zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu internetowego.

16. Umowa zawarta na odległość– jest to umowa zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą poprzez Sklep, bez fizycznej obecności stron, korzystając wyłącznie z jednego lub kilku środków porozumiewania się na odległość, aż do momentu zawarcia umowy.

17. Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę (Sprzedawcę) na rzecz Usługobiorcy (Klienta) za pośrednictwem Sklepu.

18. Towar – wszystkie rzeczy ruchome, oferowane za pośrednictwem Sklepu.

19. Treści Cyfrowe – wszystkie treści cyfrowe oferowane za pośrednictwem Sklepu, zawierające teksty, obrazy, grafiki, materiały video, zdjęcia lub dźwięki, będące utworami w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Są to jednocześnie dane, na podstawie których za pomocą odpowiedniego oprogramowania i sprzętu, można po przetworzeniu uzyskać określoną informację.

20. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy na odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość. Zamówienie określa Towar, Treść Cyfrową lub Usługi, którego dotyczy, a także informacje konieczne do zawarcia i wykonania Umowy, wskazane w Formularzu Zamówienia takie jak sposób płatności, sposób dostawy, miejsce dostawy, dane Klienta.

 

§1. Postanowienia ogólne

  1. W ramach Sklepu na www.wracamydosiebie.pl Klient może odnaleźć produkty sprzedawane przez Sprzedawców.
  2. Warunki umowy sprzedaży produktu, takie jak cena, termin realizacji zamówienia, koszty i sposoby dostawy Klient uzgadnia bezpośrednio ze Sprzedawcą. Sprzedawca odpowiada też za obsługę po realizacji transakcji sprzedaży oraz za przekazanie informacji wymaganych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa..
  3. Warunkiem skorzystania ze Sklepu oraz zawarcia Umowy Sprzedaży jest akceptacja postanowień Regulaminu. Klient poprzez jego akceptację wyraża zgodę na wszystkie postanowienia Regulaminu i zobowiązuje się ich przestrzegać.  
  4. Treści cyfrowe, wszystkie  zdjęcia Towarów oraz pozostałe materiały, teksty, opisy Towarów, materiały wideo,  grafiki, logotypy zamieszczone w Sklepie, są własnością Sprzedawcy lub zostały użyte przez niego za zgodą osób trzecich, posiadających do nich prawa autorskie lub inne prawa własności intelektualnej. Zabronione jest kopiowanie zdjęć i innych materiałów graficznych bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, posiadającej do nich prawa.
  5. Zabrania się  pobierania zdjęć oraz pozostałych materiałów Sklepu oraz wykorzystywania ich do celów marketingowych oraz handlowych bądź jakichkolwiek innych celów. Wykorzystanie wymienionych powyżej materiałów bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, której przysługują prawa autorskie lub prawa własności intelektualnej  jest niezgodne z prawem i może stanowić podstawę do wszczęcia postępowania cywilnego oraz karnego przeciwko dopuszczającym się tego procederu.
  6. Klient umieszczając wpisy w Serwisie, w szczególności teksty, fotografie oraz rysunki udziela Sprzedawcy nieodpłatnej, niewyłącznej i nieograniczonej terytorialnie licencji na ich utrwalanie dowolną techniką, publiczne rozpowszechnianie, udostępnianie oraz wykorzystywanie w celach promocyjnych i reklamowych. W szczególności Klient poprzez umieszczanie w ramach Serwisu swoich komentarzy oraz recenzji na temat danego Towaru, Treści Cyfrowej lub Usługi wyraża zgodę na wykorzystanie przez Usługodawcę tych komentarzy oraz recenzji, w tym również na ich rozpowszechnianie w celach promocyjnych i reklamowych Serwisu. Klient udziela również Usługodawcy upoważnienia do wykonywania praw zależnych do utworu Klienta oraz wykonywania w imieniu Klienta autorskich praw osobistych, w szczególności prawa do integralności. Klient może w każdej chwili wypowiedzieć przedmiotową umowę poprzez złożenie Usługodawcy oświadczenia o wypowiedzeniu przedmiotowej licencji wraz z żądaniem usunięcia wskazanych w tym oświadczeniu materiałów.
  7. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronie internetowej Sklepu.
  8. Ceny, specyfika każdego Towaru, Treści Cyfrowej lub Usługi, jego skład, cechy charakterystyczne oraz informacje o istotnych właściwościach zamieszczone są przy prezentowanym Towarze, Treści Cyfrowej lub Usłudze.
  9. W Sklepie dostępne są następujące Towary:
  • Akcesoria/ narzędzia wspierające proces rozwoju 
  • Materiały dydaktyczne

     10. W Sklepie dostępne są następujące Treści Cyfrowe lub Usługi:

  • E-booki
  • Kursy/ Warsztaty online i offline 
  • Konsultacje/Sesje online

 

§2 Rejestracja w serwisie

  1. W celu założenia indywidualnego Konta, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny i zaakceptować niniejszy regulamin.
  2. Na podany przez Klienta adres e-mail zostaną przesłane informacje związane  z założeniem Konta oraz link aktywacyjny umożliwiający ustawienie hasła. Po kliknięciu w niego i ustaleniu indywidualnego hasła, Konto zostaje utworzone, a Klient może z niego korzystać. 
  3. Po zarejestrowaniu się w Serwisie, każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym lub zmienionych następnie za pomocą ustawień Konta.
  4. Konto zawiera dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. 
  5. Z chwilą przesłania formularza rejestracyjnego, między Kupującym, a  Organizatorem zawierana jest umowa o prowadzenie Konta. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając konto.
  6. Umowę o prowadzenie Konta może również wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym Organizator, jeżeli Kupujący korzysta z Kon w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub Regulaminem, a w szczególności, gdy Kupujący:
    1. Korzysta ze Sklepu w sposób zaburzający funkcjonowanie Sklepu;
    2. Korzysta ze Sklepu w sposób utrudniający korzystanie ze Sklepu innym użytkownikom;
    3. Podał w koncie nieprawdziwe dane osobowe;
    4. Przesyła za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie treści bezprawne, w szczególności treści wulgarne, obraźliwe, dyskryminujące, nawołujące do agresji lub nienawiści.
  7. W celu usunięcia konta Klienta należy pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej poinformować Sklep o woli jego usunięcia. Klient może również samodzielnie usunąć Konto w panelu.
  8. Organizator informuje, że usunięcie Konta może utrudnić lub uniemożliwić korzystanie z funkcjonalności np. śledzenie historii zamówień, złożenie zamówienia. 
  9. Aby móc w pełni korzystać ze Sklepu Klient musi mieć ukończone 18 lat i posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, albo być osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, ale mogącą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania.
  10. Klient może również korzystać ze Sklepu bez osiągnięcia pełnoletniości, ale warunkiem jest ukończenie 13 roku życia. W takiej sytuacji korzystanie przez ze Sklepu możliwe jest w zakresie zawierania umów powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego lub gdy Klient uzyska zgodę swojego przedstawiciela ustawowego (np. rodzica).
  11. Do realizacji zakupów w Sklepie Klient nie potrzebuje specjalnego sprzętu czy oprogramowania. Wystarczy jedynie urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową typu Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w aktualnej wersji. 
  12. Dodatkowo, potrzebne jest aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
  13. Przed skorzystaniem ze Sklepu Klient obowiązany jest sprawdzić, czy posiadane przez niego urządzenie spełnia wymogi techniczne określone w Regulaminie.

 

§3.Skladanie zamówień 

  1. Klient może złożyć Zamówienie, a następnie zawrzeć Umowę za pośrednictwem Formularza Zamówienia na stronie Sklepu bądź za pośrednictwem usługi Konto wypełniając Formularz Zamówienia, w zakresie niezbędnym do finalizacji Zamówienia.
  2. Zamówienia w Sklepie można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z wyłączeniem sytuacji, niezależnych od Sprzedawcy lub Organizatora (siła wyższa).
  3. Aby złożyć zamówienie drogą elektroniczną konieczne, aby Klient:

a) zalogował się do Sklepu lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji – decyzję możesz podjąć na każdym etapie składania zamówienia, zakup sesji i warsztatów nie jest możliwy bez rejestracji konta 

b) wybrać produkty, które chcesz zamówić, a następnie kliknij przycisk “Kontynuuj” lub „Dodaj do koszyka” : 

    • informacje o Sprzedawcy widoczne są w karcie produktu, przed kliknięciem przycisku „Dodaj do koszyka”, 
    • w koszyku Klient może jednocześnie umieścić produkty bezpośrednio od Sprzedawcy 

c) wypełnić formularz zamówienia o niezbędne dane

d) wybrać sposób płatności z dostępnych w Sklepie

e) wybrać sposób dostawy z dostępnych w Sklepie ( w przypadku Towarów)

f) zaakceptować postanowienia Regulaminu i Polityki Prywatności 

g) kliknąć przycisk „Kupuję i płacę” w zależności od wyboru formy płatności (lub równoznaczne); 

h) następnie na wskazany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia. 

i) opcjonalnie wyrazić zgodę na dostarczenie Treści Cyfrowej przez Sprzedawcę przed 14-dniowym terminem na odstąpienie od umowy, a także potwierdzić, że rozumie, iż w takim przypadku utraci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jeśli przed upływem tego terminu pobierze Plik lub zaloguje się do Kursu Online lub Konsultacja online zostanie zrealizowana.

4. Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w formularzach następujących danych:

  1. imienia i nazwiska,
  2. adresu (kraj, ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto),
  3. numeru telefonu,
  4. adresu e-mail,
  5. opcjonalnie: nazwa oraz danych firmy
  6. opcjonalnie: w przypadku zakupu biletu wstępu na wydarzenia: ograniczenia żywieniowe, uwagi własne  

 

5. Klient może wskazać także inny adres do wysyłki Towarów poprzez zaznaczenie checkboxa „Wysłać na inny adres?” i wskazanie innego adresu wysyłki na stronie na którą zostanie przekierowany. 

6. Klient może także opcjonalnie złożyć uwagi do zamówienia, np. dodatkowe informacje o dostarczeniu przesyłki (dotyczy Towarów). 

7. Klient ma możliwość modyfikowania Zamówienia do chwili uaktywnienia przycisku „Kupuję i płacę”.

8. W sytuacji, kiedy Klient chce otrzymać fakturę zobowiązany jest do wskazania w Formularzu Zamówienia podatkowy numer identyfikacyjny (NIP). Faktura zostanie wysłana na podany przez niego adres e-mail, na co Klient wyraża zgodę.

9. Karty produktów w Sklepie, opisy produktów oraz informacje o cenie i dostępności produktów nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.

10. Poprzez samo złożenie zamówienia w Sklepie, Klient nie zawiera umowy sprzedaży ze Sprzedawcą– a jedynie składa zapytanie ofertowe dotyczące określonego produktu w cenie i o cechach podanych w karcie produktu dostępnej na stronie internetowej Sklepu.

11. Po złożeniu zamówienia wyślemy na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie otrzymania zamówienia przez Sprzedawcę. Nie jest ono równoznaczne z przyjęciem oferty przez Sprzedawcę.

12. Na podany przez Klienta adres e-mail niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia, Sprzedawca wyśle wiadomość z potwierdzeniem bądź odrzuceniem przyjęcia zamówienia do realizacji. 

13. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Oznacza to, że z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji Klient zawiera umowę ze Sprzedawcą dotyczącą tego Zamówienia i od tej pory cena i opis produktu stają się wiążące dla Stron umowy.

14. Jeśli Sprzedawca nie przyjmie zamówienia Klienta, wszelkie płatności uiszczone za nieprzyjęte zamówienie zostaną zwrócone Klientowi.

15.  Umowa zawarta pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą dotycząca zakupu danego produktu ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji Zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów w Sklepie jest adres dostawy wskazany w Zamówieniu.

 

§4. Sposoby i terminy płatności 

  1. Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu są cenami brutto, podawane są w złotych i nie zawierają kosztów dostawy, które podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu. Całkowity koszt zamówienia (tj. cena produktów wraz z kosztami dostawy) wskazany jest w koszyku, przed ostatecznym złożeniem przez zamówienia.
  2. Sprzedawca lub Organizator udostępnia informacje o najniższej cenie danego Towaru, Treści Cyfrowej lub Usługi, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki ceny.
  3. Jeżeli dany Towar, Treść Cyfrowa lub Usługa jest oferowany do sprzedaży w Sklepie w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie danego Towaru, Treści Cyfrowej lub Usługi która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Towaru, Treści Cyfrowej lub Usługi w sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki. 
  4. Sprzedawca nie korzysta z narzędzi zewnętrznych dostawców, aby zrealizować wymagania w zakresie cen, promocji i obniżek oraz ich prezentacji na stronie i podstronach Sklepu.
  5. Zamówienia złożone w Sklepie możesz opłacić wyłącznie z góry.
  6. Wybierając produkty lub usługi Klient zostanie przekierowany do właściwej bramki płatności.
  7. Możliwe aktualne sposoby płatności określone są w Sklepie w zakładce „Metody płatności” oraz każdorazowo na podstronie danego Towaru, Treści Cyfrowych lub Usługi.
  8. Możliwe są następujące formy płatności za zamówione Towary, Treści Cyfrowe lub Usługi:
  • Przelewem elektronicznym – możliwy do zrealizowany za pośrednictwem systemu Operatora Płatności;  
  • Za pomocą PayPal – – możliwy do zrealizowany za pośrednictwem systemu Operatora Płatności;  
  • Płatność BLIK za pośrednictwem serwisu, który dostarcza Operator Płatności.
  • Pay Now  – możliwy do zrealizowany za pośrednictwem systemu Operatora Płatności;  
  • Autopay; -– możliwy do zrealizowany za pośrednictwem systemu Operatora Płatności;
  • Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro,

9. Klient zobowiązany jest opłacić Zamówienie nie później niż w terminie 3 dni od dnia jego złożenia. Jeśli płatność nie zostanie uregulowana w tym terminie, Zamówienie zostanie anulowane.

10. Uregulowanie płatności oznacza wpływ środków na konto Sprzedawcy lub Organizatora, albo otrzymanie potwierdzenia przez nich od operatora płatności, a nie moment samego zlecenia płatności.

 

§5. Koszty sposoby i terminy dostawy 

  1. Sprzedawca zamieszcza na karcie produktu w Sklepie informację o liczbie dni roboczych, w ciągu których nadadzą przesyłkę z przedmiotem Zamówienia. Najczęściej wysyłka Towaru nastąpi w terminie od 3 do 10 dni roboczych od momentu licząc od dnia następnego, w którym Sprzedawca otrzyma płatność. Taka informacja wskazuje na czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia i dokonania pełnej płatności do chwili wysłania przedmiotu zamówienia. Po złożeniu Zamówienia, otrzymasz informację o przewidywanym czasie dostarczenia Zamówienia, uwzględniającym wybrany sposób dostawy oraz dostępność produktu. Termin dostarczenia zamówienia Sklep potwierdzi mailem po przejęciu zamówienia do realizacji. 
  2. Na terytorium Polski przedmiot zamówienia może być dostarczony za pośrednictwem: Firmy kurierskiej, Paczkomatu, Przesyłki pocztowej
  3. Poza terytorium Polski przedmiot zamówienia jest dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej. 
  4. Do terminu realizacji Zamówienia nie wlicza się czasu dostawy Towarów.
  5. W trakcie realizacji zamówienia otrzymasz na adres e-mail komunikację dotyczącą bieżącego przebiegu realizacji zamówienia (status zamówienia). 
  6. W wyjątkowych sytuacjach niezależnych od Sprzedawcy mogą wystąpić niespodziewane trudności wynikające z problemów z dostępnością zamówionego produktu. W wypadku wystąpienia takiej sytuacji: 
  • poinformujemy Klienta o problemach związanych z realizacją zamówienia;
  • zaproponujemy wydzielenie części zamówienia, jeśli pomoże to w przyspieszeniu jego realizacji;
  • Klient może zdecydować o anulowaniu zamówienia;
  • pomożemy Klientowi w znalezieniu alternatywnych produktów 
  • spróbujemy wspólnie znaleźć inne rozwiązanie.
  1.  

 

§6. Treści cyfrowe oraz prawo do korzystania z utworów Sprzedawcy (licencja) 

  1. Dostawa treści cyfrowych, odbywa się poprzez Internet w formie elektronicznej.
  2. Ze względu na specyfikę sprzedawanego produktu, zakup Treści Cyfrowej może zostać zrealizowany wyłącznie po dokonaniu płatności z góry.
  3. Klient, w zależności od możliwości technicznych Sklepu oraz wybranej Treści Cyfrowej, może uzyskać dostęp do Treści Cyfrowych poprzez:
    1. Link przesłany na wskazany przez Klienta adres e-mail;
    2. Konto użytkownika, do którego zostaną przypisane zakupione Treści Cyfrowe;
    3. Dedykowaną stronę Sklepu, gdzie znajdują się zakupione Treści Cyfrowe.
  4. Informacje, czy dane Treści Cyfrowe mogą być pobierane przez Klienta na własny nośnik, znajdują się w opisie Treści Cyfrowych lub instrukcjach przekazanych Klientowi.
  5. Sprzedawca realizuje zamówienia na Treści Cyfrowe w następujących terminach:
    1. W przypadku e-booków, kursów – dostęp jest przyznawany automatycznie po autoryzacji płatności. Zamówienie zawierające Pliki cyfrowe zostaje przekazane do realizacji w momencie otrzymania przez Sprzedawcę od podmiotu realizującego płatność informacji o dokonaniu pełnej płatności.
    2. Zamówienia złożone na Konsultacje online dostępne w Sklepie realizowane są zgodnie z wybranymi przez Kupującego terminami realizacji sesji w kalendarzu zamówień nie dalej niż na 3 miesiące  licząc od dnia następnego, w którym Sprzedający otrzyma płatność.
  6. W przypadku ebooka:
  • do pobrania udostępniamy plik w formacie. acsm (format Adobe Digital; Editions) lub PDF/MOBI/EPUB (w przypadku ebooków bez zabezpieczenia AADRM);
  • jeśli ebook składa się więcej niż jednego pliku, wyświetlona zostanie lista plików do pobrania;
  • do pobrania pliku chronionego AADRM niezbędne jest zainstalowanie oprogramowania Adobe Digital Editions

7. Treść Cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Treść Cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do Treści Cyfrowej lub pobranie Treści Cyfrowej, zostały udostępnione Klientowi.

8. Zalecamy zapisywanie zakupionych Treści Cyfrowych na własnym nośniku pamięci po dokonaniu zakupu. Organizator nie świadczy usługi przechowywania Treści Cyfrowych w Sklepie, zatem ponosisz ryzyko niezapisania Treści Cyfrowych na swoim nośniku pamięci po dokonaniu zakupu. 

9. Jeżeli zrealizowanie Zamówienia nie jest możliwe, Sprzedawca lub Organizator  poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji przesyłając wiadomość na adres email podany przez Klienta przy składaniu zamówienia. W przypadku dokonania przez Kupującego uprzedniej płatności za takie zamówienie, Sprzedawca lub Organizator dokona zwrotu wpłaconych środków na rachunek bankowy, z którego nastąpiła wpłata.

10. Sprzedawca może wprowadzić ograniczenia czasowe w zakresie dostępu do danej Treści Cyfrowej (np. dostęp do danej Treści Cyfrowej będzie możliwy tylko przez 3 miesiące). W przypadku wprowadzenia ograniczeń czasowych Sprzedawca wyraźnie wskazuje Klientowi, przez jaki czas Klient będzie posiadał dostęp do danej Treści Cyfrowej w ramach zawartej Umowy.

11. Sprzedawca jest uprawniony do dokonywania zmian w zakresie Treści Cyfrowych w trakcie trwania Umowy, z wyjątkiem Treści Cyfrowych, które są dostarczane w sposób jednorazowy.

12. Zmiany w zakresie Treści Cyfrowych, które zostały nabyte przez Konsumenta lub osobę fizyczna, która zawiera umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, ze nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego (dalej: Przedsiębiorca – Konsument), mogą być dokonywane z zachowaniem poniższych wymogów:

  • zmiany w Treściach Cyfrowych mogą być dokonywane wyłącznie z uzasadnionych przyczyn;
  • zmiany w Treściach Cyfrowych nie mogą wiązać się z kosztami po stronie Klienta
  • Sprzedawca poinformuje Klienta w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanej zmianie;

13. Treściom Cyfrowym mogą, ale nie muszą, towarzyszyć świadczenia dodatkowe, np. dostęp do grupy wsparcia związanej z zakupionymi Treściami Cyfrowymi, spotkanie on-line ze twórcą lub innymi osobami, udział w dodatkowych webinarach itp. Wszystkie tego rodzaju świadczenia mają charakter poboczny w stosunku do głównego zobowiązania Sprzedawcy.

14. Jeżeli przy zakupie Klient wybiera płatność w formie przedpłaty to zobowiązuje się do niezwłocznej wpłaty środków na rachunek bankowy podany na karcie produktu. W razie braku wpłaty na rachunek bankowy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia (z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy), Zamówienie ulega anulowaniu. 

15. Korzystanie przez Klienta z Treści Cyfrowej stanowiącego utwór w rozumieniu prawa autorskiego i będącego tym samym przedmiotem ochrony prawnej możliwe jest dla własnego użytku Klienta, w zakresie określonym Regulaminem oraz przepisami prawa.

16. W zakresie dopuszczalnym przez przepisy powszechnie obowiązujące i regulację dotyczącą dozwolonego użytku, Klient nie jest uprawniony do udostępniania Produktu osobom trzecim.

17. Z chwilą dokonania płatności Klientowi zostaje udzielona niewyłączna, niezbywalna, nieprzenoszalna i bez prawa sublicencjonowania (w tym bez prawa upoważniania innych osób do korzystania z treści w zakresie udzielonej licencji) licencja na korzystanie z Treści Cyfrowych, obejmująca prawo do korzystania z autorskich praw majątkowych, bez ograniczeń co do terytorium i czasu, na następujących polach eksploatacji: 

  1. wielokrotnego pobrania Treści Cyfrowych i jego zapisu techniką cyfrową w pamięci komputera; 
  2. trwałego lub czasowego zwielokrotnienia Treści Cyfrowych w całości lub w części, techniką cyfrową, w zakresie, w którym dla wyświetlania, odtwarzania lub przechowywania Treści Cyfrowych  niezbędne jest jego zwielokrotnienie; 
  3. trwałego lub czasowego wyświetlania, odtwarzania lub przechowywania Treści Cyfrowych techniką cyfrową. 

18. Wszelkie prawa poza powyższymi nie udzielone Klientowi w sposób wyraźny są zastrzeżone przez Sprzedawcę, w szczególności Klient nie jest uprawniony do:  

  • rozpowszechniania Treści Cyfrowych, w tym najmu Produktu lub jego kopii;
  • sublicencjonowania Treści Cyfrowych (w tym prawa upoważniania innych osób do korzystania z Produktu oraz  
  • do wprowadzenia Produktu do obrotu, w tym użyczenia lub najmu.

19. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, w przypadku umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych przysługuje Konsumentom w terminie 14 dni, pod warunkiem nie rozpoczęcia korzystania z produktu przez wyrażenie zgody na spełnianie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, poprzez zaznaczenie zgód z informacją o utracie prawa odstąpienia od umowy i aktywację produktu a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie otrzymania od nich takiej zgody.

20. Klient może zgłosić reklamację dotyczącą zakupionego Treści Cyfrowych, w szczególności, gdy:

    1. Zakupiona Treść Cyfrowa okaże się uszkodzona lub nie uruchamia się;
    2. Klient dokona zapłaty za Treść Cyfrową, a nie otrzymasz możliwości jego pobrania;
    3. Zakupiona Treść Cyfrowa nie jest zgodny z umową (rękojmia).

21. Odpowiemy na reklamację w terminie 14 dni i poinformujemy Klienta o dalszym sposobie postępowania.

 

§7. Sesje, warsztaty, szkolenia online i stacjonarne

  1. Zakres, tematyka, miejsce oraz forma szkolenia (sesji, warsztatów) określone są w aktualnej ofercie szkoleń, zamieszczonej w Sklepie.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany zapowiedzianych referentów i treści szkoleń. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania danego szkolenia (sesji, warsztatów) w szczególności w sytuacji, jeżeli zbyt mała liczba zgłoszonych uczestników nie pozwala na ekonomiczne przeprowadzenie danego szkolenia.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie także prawo do odwołania udziału danego Klienta, w tym zgłoszonych przez niego uczestników (wszystkich albo części) w danym szkoleniu (sesji, warsztacie). W przypadku odwołania udziału danego Klienta i wszystkich zgłoszonych przez niego uczestników Sprzedawca zwraca w całości opłatę za uczestnictwo. W przypadku odwołania udziału części zgłoszonych przez niego uczestników Sprzedawca zwraca w odpowiedniej części opłatę za uczestnictwo.
  4. Konsultacje/sesje online mogą być odwoływane nieodpłatne do 24h przed terminem sesji. Po przekroczeniu 24h do terminu konsultacji/sesji Sprzedającemu przysługuje 100% umówionej kwoty.   
  5. W przypadku dokonania płatnej rezerwacji miejsca na Wydarzeniu odbywającym się na żywo w formule online lub offline Klient ma prawo bezpłatnie anulować do 14 dni od dokonanej rezerwacji po tym terminie pobierana jest opłata w wysokości 50% pełnej ceny warsztatu, a w przypadku rezygnacji na 7 dni przed wydarzeniem rezygnacja jest 100 % płatna.
  6. Zarówno w przypadku zmiany zapowiedzianych referentów czy treści szkoleń jak i w przypadkach, o których mowa w ust. 2-3, Klientowi nie przysługują dalej idące roszczenia niż roszczenie o zwrot uiszczonej opłaty za uczestnictwo z zastrzeżeniem ust 4 i 5 , w tym żadne roszczenia odszkodowawcze, roszczenia za utracone korzyści, roszczenia o przeprowadzenie danego szkolenia, jak również zwrot ewentualnie powstałych kosztów podróży lub zakwaterowania.
  7. Zgłoszenia udziału w szkoleniu dokonuje się przesyłając do Sprzedawcy formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie www.wracamydosiebie.pl lub wypełniając formularz rejestracyjny przesłany przez Sprzedawcę.
  8. Zgłoszenia przyjmowane są najpóźniej do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia (nie dotyczy szkoleń on-line); liczy się data wpływu formularza zgłoszeniowego do Sprzedawcy.
  9. W przypadku, gdy szkolenie nie może się odbyć w zaplanowanym terminie, Sprzedawca zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić uczestników szkolenia o tym fakcie e-mailem, telefonicznie lub zamieszczając stosowną informację w Sklepie.
  10. Uczestnik szkolenia zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nagrywania zajęć dydaktycznych za pomocą wszelkich urządzeń audiowizualnych np. dyktafonów, mp3, telefonów, kamer, bez zgody prowadzącego i Sprzedawcy.
  11. Materiały szkoleniowe, które uczestnik otrzymuje podczas i po szkoleniu, wręczane są na potrzeby szkolenia i nie mogą być rozpowszechniane w innych celach.
  12. Uczestnik szkoleń nie ma prawa do:
  1. rozpowszechniania, odpłatnego i nieodpłatnego udostępniania, wprowadzania do obrotu oraz wykorzystywania dla celów zarobkowych,
  2. zwielokrotniania, powielania, kopiowania,
  3. modyfikowania, adoptowania, modernizowania, przystosowywania, zmiany treści lub układu, łączenia, tłumaczenia, tworzenia prac pochodnych, materiałów szkoleniowych oraz innych treści i informacji uzyskanych przez uczestnika szkoleń w trakcie udziału w szkoleniu lub przy okazji udziału w szkoleniach, zarówno w ich oryginałach jak i wytworzonych egzemplarzach, w całości i fragmentach.

13. Uczestnik szkolenia jest zobligowany do przestrzegania zakazu uczestnictwa w szkoleniu pod wpływem alkoholu i środków odurzających, a także takich ich spożywania bezpośrednio przed szkoleniem i w trakcie jego trwania, jak również dystrybuowania w/w substancji wśród współuczestników szkolenia.

14. Podczas zajęć dydaktycznych uprasza się o nieprzeszkadzanie pozostałym uczestnikom szkolenia i prowadzącemu, nie używanie wulgaryzmów i obraźliwych zwrotów.

15. Brak przestrzegania przez uczestnika szkolenia zasad określonych w Regulaminie uprawnia Sprzedawcę oraz prowadzącego dane szkolenie do usunięcia danego uczestnika ze szkolenia online. W takiej sytuacji Klientowi nie przysługuje roszczenia o zwrot uiszczonej opłaty za uczestnictwo w szkoleniu ani żadne roszczenia odszkodowawcze.

16. Na terenie szkoleń obowiązuje zakaz wnoszenia niebezpiecznych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu innych osób.

17. Klient na własną odpowiedzialność dokonuje wyboru szkoleń uwzględniając czy ich treść, spełnienie formułowanych wymogów, poziom wiedzy fachowej przekazywanej w ich trakcie odpowiada wiedzy Klienta i zgłaszanych przez niego uczestników szkolenia online oraz celom, dla których zdecydowali się oni wziąć udział w danym szkoleniu.

18. Udział w szkoleniach online rodzi konieczność spełnienia następujących wymagań technicznych:

  1. posiadanie urządzenia elektronicznego, w szczególności komputera, tabletu lub smartfona z dostępem do sieci Internet oraz zainstalowanym programem umożliwiającym przeglądanie stron internetowych typu Internet Google Chrome, Mozilla Firefox, Explorer, Edge, Opera, Safari (w ich najaktualniejszych oficjalnych wersjach),
  2. dla komputerów – system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS,
  3. 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej),
  4. dla urządzeń mobilnych takich jak tablet lub smarfon – pobranie odpowiedniej aplikacji ze sklepu internetowego App Store lub Google Play, której nazwa będzie przekazana przez Sprzedawcę za pośrednictwem adresu e-mail Klienta podanego przy dokonywaniu zgłoszenia na szkolenie online Sprzedawcy,
  5. korzystanie z aplikacji Zoom
  6. podłączenie w czasie szkolenia online prawidłowo działających słuchawek lub głośników, kamery oraz mikrofonu – urządzenia te nie powinny być jednocześnie używane przez jakiekolwiek inne aplikacje.
  7. posiadania Konta

19. Klient, wyraża zgodę na zbieranie przez Sprzedawcę podczas szkoleń materiału fotograficznego, fonograficznego lub filmowego w celach reklamowych lub promocyjnych. W związku z powyższym Klient wyrażają zgodę na nieodpłatne utrwalanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie ich wizerunku według następujących zasad:

  1. cel: marketing i promocja szkoleń Sprzedawcy stacjonarnych) lub online,
  2. zakres utrwalenia lub zwielokrotniania wizerunku: trwałe lub czasowe utrwalenie dowolną techniką – w tym fotograficzną, fonograficzną lub filmową, na wszystkich nośnikach i w dowolnej ilości oraz trwałe lub czasowe zwielokrotnianie w całości lub w części, na wszystkich nośnikach i w dowolnej ilości, w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową a także wprowadzanie do pamięci urządzeń elektronicznych, oraz trwałe lub czasowe utrwalanie lub zwielokrotnianie takich zapisów, włączając w to sporządzanie ich kopii oraz dowolne korzystanie i rozporządzanie tymi kopiami,
  3. zakres wykorzystania i rozpowszechniania wizerunku: w nieograniczonej liczbie przypadków, samodzielnie lub w zestawieniu z innymi wizerunkami, tekstami, komentarzami, opisami lub wszelkimi innymi treściami, w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w tym w sieci Internet oraz w innych sieciach cyfrowych.
  4. każdy z Uczestników ma prawo zgłosić żądanie anonimizacji jego wizerunku w każdym czasie.
  5. Postanowienia dot. szkoleń stosuje się odpowiednio do sesji i warsztatów.

 

§8. Zwrot płatności 

  1. Sklep dokona zwrotu należności Klienta niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni, w przypadku: 
    1. anulowania Zamówienia przez Sprzedawcę opłaconego z góry przed jego realizacją;
    2. odstąpienia od umowy;
    3. uznania reklamacji i braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny;
    4. nieprzyjęcia Zamówienia (oferty), w przypadku dokonania płatności z góry 
  2. Zwrotu płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu, w jakim Zamówienie zostało opłacone, chyba że wyraźnie Klient zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się z dodatkowymi kosztami dla Klienta. 
  3. Aby dokonać zwrotu środków potrzebujemy od Klienta niezbędnych danych– np. numeru rachunku bankowego, danych imiennych i adresowych. Jeśli nie zostaną przekazane lub będą one błędne (a z tego powodu zwrot środków nie nastąpi bądź opóźni się, mimo zachowania przez Sprzedawcę należytej staranności przy realizacji płatności), Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za taką sytuację.
  4. Jeśli Zamówienie zostało opłacone za pomocą nienależącego do Klienta rachunku lub nienależącej do Klienta karty płatniczej, Sprzedawca dokona zwrotu odpowiednio na rzecz posiadacza tego rachunku/karty płatniczej.

 

§9. Odstąpienie od umowy 

  1. Jeśli Klient jest Konsumentem, może bez podawania przyczyny odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w Sklepie w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru produktu. Aby odstąpić od umowy, Klient zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji.
  2. Przykładowa treść oświadczenia – formularza (wzór) o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. 
  3. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby Klient wysłał oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem tego terminu. 
  4. Zakupiony produkt powinien być niezwłocznie zwrócony, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu zwrotu wystarczy odesłanie produktu przed upływem 14 dni.
  5. Produkt należy go odesłać go na adres: Domaniewska 17/19/133. Koszty zwrotu produktu leżą po stronie Klienta.
  6. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwróci całą uiszczoną należność (w tym także koszt dostarczenia produktu, jeśli został przez Klienta poniesiony, w wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostawy ofertowanego przez Sprzedawcę).
  7. Jeśli wartość zwracanego produktu uległa pomniejszeniu na skutek korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania, wartość zwracanej należności ulegnie proporcjonalnemu pomniejszeniu.
  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Faktura korygująca zostanie wysłana do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia, na co Klient wyraża zgodę.    
  10. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w następujących wypadkach: 
    1. jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, informując Klienta przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci Klient prawo odstąpienia od umowy;
    2. jeśli produkt został dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych;
    3. zakupu nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy
       o prenumeratę;
    5. dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku fizycznym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Klienta o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  1.  

§10. Reklamacje

  1. Sprzedawcy są zobowiązani do dostarczenia produktu zgodnego z umową, to znaczy bez wad, chyba że zostaną one bezpośrednio i wyraźnie wskazane Konsumentowi w opisie produktu. Taka sytuacja może mieć miejsce w przypadku tzw. produktów outletowych (oznaczonych odpowiednio określeniem „Outlet” lub równoważnym). 
  2. W przypadku wystąpienia niezgodności produktu z umową (wystąpienia wad, o których nie zostałeś bezpośrednio i wyraźnie poinformowany), masz prawo zareklamować produkt z tytułu rękojmi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 
  3. Do produktu załącz opis reklamacji, w którym wskażesz swoje dane (imię i nazwisko, dane kontaktowe, nazwę produktu), przyczynę reklamacji oraz treść żądania. 
  4. Sprzedawca w ciągu 14 dni kalendarzowych odpowie na Twoją reklamację i powiadomi o dalszym postępowaniu.
  5. Jeśli nie jesteś Konsumentem, odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona.

 

§11. Polityka opinii

  1. Sprzedawca zapewnia, że publikowane przez niego opinię pochodzą wyłącznie od osób, które skorzystały z Usług Sklepu.
  2. Sprzedawca zapewnia, że wszelkie opinie na temat Towarów, Treści Cyfrowych i Usług zamieszczone na stronie Sklepu oraz w mediach społecznościowych Sklepu pochodzą jedynie od Klientów, którzy dokonali zakupu w Sklepie.
  3. Aby uzyskać opinie od Klientów, Sprzedawca każdorazowo zwraca się z prośbą o wystawienie opinii na temat zakupionego Produktu poprzez wysłanie do zapytania do Klienta.
  4. Opinie prezentowane w Sklepie weryfikowane są przez Sprzedawcę w ten sposób, że Sprzedawca kontaktuje się z autorami opinii, które są dla niego niezrozumiałe lub budzą wątpliwości i podejrzenia, iż nie pochodzą od jego klientów.
  5. Sprzedawca nie wykorzystuje opinii, które zostały kupione, sponsorowane lub uzyskane w drodze wymiany handlowej. Nie ma również prawa do publikowania lub zlecania publikacji fałszywych opinii lub rekomendacji, ani do zmieniania istniejących opinii lub rekomendacji w celu promowania swoich produktów lub usług cyfrowych w sklepie.
  6. Kupujący powinien formułować opinie w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwości poprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe.  
  7. Zakazane jest zamieszczanie opinii:
  • Bez uprzedniego skorzystania ze Sklepu;
  • Na temat Produktów, z których Kupujący nie korzystał lub których nie nabył;
  • Wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  • Naruszających dobra osobiste Sprzedawcy lub osoby trzeciej;
  • Przez opłaconych użytkowników, w szczególności w celu sztucznego podwyższenia/obniżenia oceny Produktu.

 

§12. Kontakt

W celu uzyskania dodatkowych informacji skontaktuj się z Organizatorem mailowo: sklep@wracamydosiebie.pl

 

§13. Dane osobowe 

  1. Administratorem danych osobowych podawanych w procesach rejestracji konta, składania zamówienia bez rejestracji, korzystania ze Sklepu (w tym dokonywania zakupów w Sklepie) jest Organizator. Informację o przetwarzaniu Twoich danych osobowych przez Sprzedawcę znajdując się w „Polityce Prywatności”
  2. W przypadku dokonywania zakupu od Partnera administratorem danych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia jest oprócz Organizatora również Partner. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w „Polityce Prywatności”.

 

§14. Zmiany regulaminu 

  1. Sklep może wprowadzić zmiany w tym Regulaminie w szczególności w przypadku: 
    1. konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów prawa, mających bezpośredni wpływ na Regulamin i skutkujących koniecznością zmodyfikowania Regulaminu w celu zachowania zgodności z prawem;
    2. konieczności dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych;
    3. rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Sklepu, w tym wprowadzenie nowych usług świadczonych drogą elektroniczną lub zmiana istniejących funkcjonalności Sklepu;
    4. zmiany warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną;
    5. konieczności usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie;
    6. zmiany danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych w Regulaminie;
    7. poprawy jakości obsługi Klientów;
    8. zmiany procesu zawierania umów za pośrednictwem Sklepu.
  2. O zmianie treści Regulaminu poinformujemy poprzez komunikat opublikowany na stronie Sklepu oraz w Użytkowników, za pośrednictwem poczty elektronicznej wskazanej przez nich przy zakładaniu Konta.
  3. Zmiany w Regulaminie będą obowiązywać najwcześniej 7 dni od daty, kiedy poinformujemy o takich zmianach. 
  4. Zmiany w Regulaminie nie będą wpływać na Twoje Zamówienie, jeśli złożysz je przed wprowadzeniem tych zmian w życie – zrealizujemy je na dotychczasowych zasadach.

 

§15. Rozwiązywanie sporów

  1. Jeżeli jesteś Konsumentem, możesz uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień́ oraz w sprawie sporu ze Sklepem, między innymi zwracając się do powiatowego (miejskiego) rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań́ statutowych należy ochrona Konsumentów. Informacje dla Konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, dostępne są również na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów  https://www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
  2. Jeśli nie jesteś Konsumentem, ewentualne spory powstałe ze Sklepem, rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla adresu siedziby Organizatora.

Link do polityki prywatności: https://wracamydosiebie.pl/polityka-prywatnosci/

Link do niniejszego Regulaminu: https://wracamydosiebie.pl/regulamin-sklepu

Wake up to

Przebudzenie w biznesie!

Jestem  przekonana, że stoimy u progu kolektywnej przemiany w wymiarze prowadzenia naszych przedsiębiorstw, firm i instytucji. Coraz częściej widzimy, że sytuacje jak konflikty, wypalenia, brak wewnętrznej spójności, rotacje pracowników, słabe wyniki, falstarty czyli doświadczenia, które nas spotykają, są tak naprawdę rezultatem poglądów, na których budujemy kultury naszych organizacji i tworzymy oferty.  

Wake up to to projekt biznesowy 2.0, w którym asystuję, startupom, firmom, przedsiębiorstwom oraz instytucjom w rozwoju i zrozumieniu mechanizmów, które nimi rządzą oraz we wprowadzeniu ich biznesów na nowy poziom ᅳ w już świadomych jakościach.

Zmiana zawsze zaczyna się od wewnątrz – tylko przez odkrycie autentycznej kultury organizacji jesteśmy w stanie zaproponować adekwatne i trafione oferty, dynamicznie się rozwijać i wprowadzać nowe standardy na rynek. 

A więc, wake up to! Zapraszam do współpracy.

Po szczegóły oferty zapraszam na maila kontakt@wracamydosiebie.pl